Збільшення трафіку, або підвищення відвідуваності сайту — це комплекс методів, спрямованих на збільшення популярності ресурсу, залучення цільової аудиторії та його просування. Всі ці методи використовуються власниками бізнесу для конвертації відвідувача сайта в клієнта компанії, а також для отримання стабільного росту прибутку.

Якими способами можна збільшити відвідуваність сайту?

Щоб залучити унікальних відвідувачів, для просування необхідно вибрати відповідні напрямки. Вони повинні мати попит саме у вашої цільової аудиторії і поєднуватися з тематикою сайт.

Крім пошукових систем, можна акцентувати увагу на соціальних мережах, месенджерах, форумах, тематичних порталах і т. д. Розглянемо кожен з пунктів докладніше.

Як збільшити відвідуваність за допомогою соціальних мереж?

Метод підходить для товарів чи послуг, які мають попит у користувачів соцмереж. Наприклад, продаж будівельних матеріалів — це не та галузь, яку потрібно просувати даним способом. Найкраще метод підходить для товарів масового споживання, сфери обслуговування, популярних послуг спеціалістів, туристичної сфери тощо.

Переваги соціальних мереж для збільшення трафіку:

  • активна реклама бренду для збільшення відвідуваності сайту;
  • підвищення впізнаваності бренду шляхом репостів;
  • широке охоплення аудиторії;
  • оперативний зворотний зв’язок для вирішення будь-яких питань;
  • можливість деталізованої націленої реклами;
  • прості аналітичні інструменти з метою оцінки ефективності реклами;
  • швидке просування вірусного контенту;
  • невелика ціна лідів;
  • можливість продажу товарів та послуг.

Вибирати цей спосіб необхідно відповідально і цілеспрямовано. Перші результати можуть з’явитися вже через кілька днів після активного постингу, запуску реклами, акцій. Але цю активність слід підтримувати, щоб не втратити довіру користувачів.

збільшення відвідуваності сайту

Збільшення трафіку сайту за допомогою таргетованої реклами

Ефективним способом підвищення відвідуваності сайту в соцмережах є розміщення таргетованої реклами.

На відміну від контекстної, вона показується користувачам, які відповідають певним характеристикам (географія, стать, вік, інтереси). Це збільшує показник конверсії завдяки роботі з цільовою аудиторією, але для цього важливо розуміти “портрет” вашого клієнта.

У кожній із соціальних мереж (Facebook, Instagram) можна використовувати один або кілька інструментів таргетованої реклами:

  • Стандартний запис (пост). Вирізняється універсальністю. Демонструється користувачам через стрічку новин або на стінах спільнот. Має нативне оформлення, дозволяє швидко продемонструвати продукт або послуги, а також має можливість переходу на сайт за допомогою кнопки.
  • Карусель. В одному оголошенні розміщується одразу кілька товарів, при цьому для головного екрану бажано вибрати топові позиції. Зазвичай під кожним товаром розміщується кнопка з переходом на цю сторінку в каталозі сайту.
  • Stories. Підходить для таких соціальних мереж, як Facebook, Instagram. Має високий рівень залученості, оскільки займає собою весь екран. При цьому в сторіс можна розмістити короткі рекламні відеоролики з кнопками та закликами до дії.

Щоб націлення було ефективним, важливо не тільки комбінувати різні види, але й правильно налаштувати параметри. Крім того, кожна з соціальних мереж має додаткові можливості. Наприклад, Facebook Ads дозволяє налаштувати таргетинг набагато ширше і має більше параметрів для показу реклами.

як збільшити відвідуваність

Підняття відвідуваності сайту за допомогою YouTube

Популярний відеохостинг пропонує величезне охоплення аудиторії по всьому світу. За допомогою YouTube вдасться підняти рівень довіри, викликати інтерес у потенційних клієнтів, розповісти про діяльність, продукцію, послуги, перспективи та переваги співпраці. Щоб збільшити трафік під час роботи з цим майданчиком, необхідно виконувати кілька важливих дій:

  • аналіз цільової аудиторії з підбором актуальних тем та пошукових запитів;
  • скласти контент-план з актуальною та корисною інформацією;
  • грамотно складати назву та опис відео з використанням ключових слів;
  • додавати відео до правильної категорії;
  • не забувати нагадувати клієнтам про лайки та підписку;
  • дотримуватись регулярності виходу нових відеороликів;
  • залишати активні посилання на ваш сайт в описі під відео.

Необхідно вибрати власний стиль, нішу, напрямок, а не використовувати матеріали конкурентів. Звичайно, можна надихатися контентом подібних каналів з високою популярністю, але ідеї реалізовувати краще лише свої.

збільшення трафіку сайту

Тематичні портали та форуми

Необхідно вибрати такі тематики сайтів з високою відвідуваністю, які будуть відповідати вашому сайту. Незважаючи на те, що такий метод розкручування дає обмежене охоплення клієнтів, він дозволяє працювати саме з цільовою аудиторією. Тут можна поділитися досвідом, знайти корисну інформацію, відповісти на запитання клієнтів та залучити їх до свого продукту чи послуги.

Звичайно, швидко розкрутити сайт онлайн таким чином не вийде, але можна підвищити впізнаваність бренду, ненав’язливо прорекламувати компанію на форумі, підвищити рівень лояльності покупців.

При замовленні реклами на порталах та форумах попросити власника зробити її максимально природною (нативною). Замість прямих анкорних посилань краще використовуйте брендові анкори або безанкорні посилання, щоб не було проблем з пошуковими системами.

розкрутка відвідуваності сайту

Як швидко розкрутити сайт через пошукові системи?

Незважаючи на те, що від SEO-просування не варто очікувати моментальних результатів, робота з пошуковими системами одна з найстабільніших, ефективних і тривалих (навіть якщо є перерва у просуванні).

Основна мета – вийти на першу сторінку пошукової видачі (ТОП-10). У цьому вам допоможуть інструменти SEO-просування (довгострокова перспектива), а також контекстна реклама Google Ads (швидкі результати після запуску реклами).

Основні відмінності SEO та Google Ads при розкручуванні сайту

Оптимізація за допомогою SEO має попит у тих, хто націлений на довгострокові результати і впевнено йде до своєї мети планомірно. Перші результати будуть видні лише за кілька місяців. Вибирається один основний регіон показу. Щоб не тільки зберегти свої позиції, а й постійно просуватися в ТОП, необхідно оптимізувати контент, враховувати алгоритми пошукових систем, нарощувати масу посилань.

Контекстна реклама підвищує трафік для сайту вже за кілька днів після запуску. Витрати на рекламу будуть щоденними, а вибір ключових слів залежить від суми, яку власник сайту готовий витратити. Даний метод просування дозволяє отримати клієнтів швидко, але працює тільки поки є кошти на вашому балансі Google Ads.

Як підвищити трафік сайту через месенджери/чати?

З кожним роком месенджерами користуються все активніше, оскільки це зручний спосіб спілкування та отримання нової інформації. Їх використання відкриває низку перспектив:

  • заміна електронної пошти більш простим та швидким каналом обміну файлами;
  • постійний зв’язок для консультування клієнтів та оформлення замовлень;
  • комфортне сповіщення клієнтів про нові товари, акції, знижки, події;
  • можливість створення тематичного пабліка чи чату;
  • демонстрація товарів та послуг у чатах.

Месенджери дозволяють отримати безкоштовний цільовий трафік на сайт, а також відкривають доступ до контенту для всіх бажаючих. Крім того, є функція чат-ботів, яка дозволяє автоматизувати низку рутинних процесів та розвантажити консультантів.

Ваше головне завдання – додавати у Viber / Telegram чати якісний експертний контент з вашої тематики. У будь-яке повідомлення не забувайте додавати посилання на ваш сайт. Це дозволить конвертувати відвідувачів чату у реальних клієнтів.

підняття відвідуваності сайту

Як швидко та ефективно підняти трафік на сайті?

Щоб популяризувати свій сайт, збільшити показники конверсії, залучити якомога більше клієнтів, необхідно постійно працювати над образом компанії. Не можна просто створити групу в соціальних мережах і чекати, доки люди почнуть до неї вступати. Потрібно пропонувати цікавий, захоплюючий та корисний контент будь-яким із перерахованих вище методів.

Digital-агентство Artiples пропонує комплекс послуг з оптимізації сайту та ефективного підвищення трафіку в пошукових системах, соціальних мережах, відеохостингах, тематичних форумах та інших ресурсах.

Наші спеціалісти будуть просувати ваш бренд з використанням перевірених інструментів, постійно проводити аналітику та покращувати показники шляхом впровадження нових ідей. Звертайтеся, розпочати роботу над просуванням сайту ніколи не пізно!

Потрібна допомога?

Зв'яжіться з нами, озвучте свої побажання, опишіть задачу, терміни, бюджет – отримайте оцінку Вашого проекту від digital-агенції «Atriples»!

Залишити заявку

Додати коментар