Посадкова сторінка (з англ. landing page) – це місце, куди потрапляє користувач після натискання рекламного банеру, оголошення або посилання в результатах пошуку. Сторінку також називають цільовою, спрямовують на неї рекламний трафік, оптимізують з метою залучення потенційних клієнтів та збільшення кількості конверсій.

Ідеальна посадкова сторінка надає відвідувачу всю потрібну інформацію та утримує його увагу. Вона повинна спонукати користувача відреагувати на заклик до дії (Call to Action – СТА), та в результаті придбати послугу або товар (оформити заявку/зробити замовлення).

Які види посадкових сторінок є?

види посадкових сторінок

Усі цільові сторінки можна умовно розділити на два типи: сторінки лідогенерації та сторінки, що продають.

Завдання цільових сторінок для генерації лідів – перетворення відвідувачів веб-сайту на потенційних клієнтів та отримання їх контактних даних. Головна мета сторінки полягає в тому, щоб залучити людей до воронки продажів. В обмін на контакти користувачів (телефон, електронну пошту, профіль у соцмережі) їм пропонується корисна інформація: безкоштовні завантаження цінного контенту, доступ до вебінарів, знижки та спеціальні пропозиції.

Сторінки, що продають, призначені для користувачів, які взаємодіють із продуктом та не просто цікавляться ним, а є майже готовими клієнтами. Рекламні посадкові сторінки створюються з метою переконати відвідувачів здійснити покупку негайно та пропонують привабливі умови. Зазвичай використовуються на більш пізніх етапах залучення клієнтів у воронку продажів.

Яким вимогам має відповідати посадкова сторінка?

ідеальна посадкова сторінка

Ми розглянули, що таке посадкові сторінки та якими вони бувають. Тепер слід визначити вимоги, яким вони мають відповідати.

Релевантність. Користувач повинен потрапляти саме на ту сторінку, де знаходиться необхідна йому послуга або товар. Якщо потенційний покупець шукає гаманець, не потрібно спрямовувати його на сторінку сайту з сумками, рюкзаками та ременями – нехай перед ним з’явиться розділ «Гаманці». Якщо людина вбила в пошук артикул або назву моделі та побачила після кліку потрібний гаманець, ймовірність конверсії збільшується на 30-40%. Цей фактор є особливо важливим для ефективної роботи РРС-реклами, яка орієнтується на відповідність ключових слів у запитах користувачів із контентом посадкової сторінки сайту.

Зручність. З першого погляду на вашу посадкову сторінку відвідувач повинен побачити вашу унікальну торгову пропозицію (УТП). Користувач повинен зрозуміти, чим саме вигідно придбання продукту чи послуги у вас.
Для того, щоб людина відразу не пішла з сайту, потрібно зробити максимально зрозуміле меню, помітні елементи із закликом до дії (СТА). Це можуть бути: кнопка замовлення дзвінка, пропозиція написати на пошту або месенджери, спливаючий онлайн-чат.

Доступність. Хороша посадкова сторінка – це насамперед ясний та короткий заголовок, який відображає суть вашої пропозиції. Заголовки та підзаголовки мають бути написані зрозумілою мовою, привертати увагу. Це допоможе відвідувачеві зрозуміти, що він потрапив у потрібне місце та куди слід рухатися далі.

Що потрібно врахувати під час створення посадкової сторінки для бізнесу?

що таке посадкова сторінка

Перед розробкою лендингу для бізнесу необхідно продумати такі важливі питання:

  • Хто ваша цільова аудиторія та що ці люди повинні робити на сайті?
  • Хто наші основні конкуренти? У чому їхня перевага?
  • Якою має бути структура та дизайн сайту?

Не відповівши на ці запитання перед створенням landing page, ви ризикуєте витратити час і бюджет даремно.

З яких елементів складається ідеальна посадкова сторінка?

елементи посадкової сторінки

Давайте проаналізуємо приклад посадкової сторінки для трафіку та розберемо її основні компоненти:

  • Навігаційне меню + контактна інформація. На хороших посадочних сторінках головне меню часто закріплюють у верхній частині сайту – воно завжди знаходиться перед очима користувача. Це дозволяє відвідувачеві швидко пересуватися від однієї секції сайту до іншої. Контакти завжди залишаються на видному місці, що підвищує ймовірність успішної цільової дії (дзвінка, звернення через форму).
  • Головний екран сайту: помітний заголовок, заклик до дії (СТА) та кнопка, що відкриває форму зворотнього зв’язку. Кращі посадкові сторінки просувають одну, найважливішу для користувача пропозицію. Можна дублювати СТА-блоки в середині та в кінці сторінки (залежно від довжини лендингу).
  • Переваги продукту та користь, яку отримає клієнт від співпраці з вами. Тут не слід писати загальні фрази, лише факти та цифри. Що таке посадкова сторінка простими словами? Це інструмент, що дозволяє пояснити людям, чим ви кращі за конкурентів і чому варто купити саме у вас.
  • Зображення хорошої якості або короткі відео, які представлять ваші товари або послуги у вигідному світлі. Ніхто не любить читати сухий текст. Проявіть турботу про відвідувачів лендингу та підготуйте якісний медіа-контент (фото, відео, інфографіку, діаграми).
  • Відгуки клієнтів та успішні кейси (позитивний досвід використання вашого продукту чи послуги). Не зайвим буде розміщення на сторінці логотипів ваших партнерів (якщо це є доречним у даній сфері діяльності). Це підніме ваш авторитет у очах потенційних клієнтів.
  • Гарантії, що надає компанія, сертифікати якості та ліцензії. Це можуть бути будь-які документи, що підвищують довіру користувачів та підтверджують вашу експертність.
  • Контакти наприкінці сторінки (телефони, месенджери, e-mail, фізична адреса, карта проїзду). Дайте користувачам максимальну свободу вибору способу для зв’язку.

Список важливих порад при розробці посадкової сторінки

лендінг посадкова сторінка
  • Зробіть яскравий дизайн сторінки, але без відволікаючих факторів. Щоб відвідувач плавно рухався по лендингу у потрібному напрямку. У заголовках та закликах до дії використовуйте мінімальну кількість слів та дієслова дії: «Купити», «Підписатися» тощо. Виявіть проблеми аудиторії та пропонуйте на сторінці зрозумілі рішення.
  • Ключову роль в утриманні користувачів відіграє швидкість завантаження вашої сторінки, що продає. Вона має чудово виглядати на будь-яких мобільних пристроях, дозволяти відвідувачам легко переміщатися по розділах і здійснювати цільові дії.
  • Посадкові сторінки – це відмінна можливість для маркетологів використати весь арсенал контекстної реклами Google та реклами у соціальних мережах (Facebook, Instagram, Linkedin). Правильна рекламна стратегія дозволить направити на сторінку, що продає, тільки цільових відвідувачів.
  • Кращі посадкові сторінки відрізняються ємним та структурованим контентом. Хороша практика – використовувати списки при описі товару та його переваг. Довгі текстові описи підходять для дорогих та складних товарів, де покупців цікавлять усі параметри та тонкощі.
  • Використовуйте отримані електронні адреси клієнтів для e-mail розсилки. За допомогою поштового маркетингу ви можете спрямовувати людей на інші сторінки, що продають – де з’явився новий цікавий продукт, або пропонувати знижку (бонуси) через деякий час.

Скільки коштує зробити посадкову сторінку?

посадкова сторінка ціна

Вартість розробки цільової сторінки залежить від багатьох факторів: структури сайту, кількості екранів, обсягу контенту, побажань до дизайну, набору функцій лендингу. Тому ціна на розробку сторінки, що продає, завжди індивідуальна і розраховується під клієнта.

Ви можете робити крутий продукт або надавати відмінні послуги, витратити багато коштів на маркетинг і рекламу, але без гарної посадкової сторінки ваш бізнес завжди буде програвати конкурентам.

Потрібна допомога у створенні правильної посадкової сторінки? Звертайтеся до digital-агентства «Atriples» та залишайте заявку у розділі “Контакти”. Ми створимо лендинг відповідно до специфіки вашого бізнесу, а також допоможемо з його рекламою та просуванням.

Потрібна допомога?

Зв'яжіться з нами, озвучте свої побажання, опишіть задачу, терміни, бюджет – отримайте оцінку Вашого проекту від digital-агенції «Atriples»!

Залишити заявку

Додати коментар